چرا نوشتن آغاز کردم؟

سلام دوستان

برخي از شما مرا می شناسید، ایران هستم. روزی شنیدم فردی در تارنمایی با نام ناریا نشسته و سخنها می راند که: کارد من است و صد من خربزه. برای آگاهی از نظراتش کتابهایش را از یک کتابفروشی … خریدم (نمی خواهم آبروش بره چون کتابها رو تو ویترین نگذاشته بود!).

نوشته ها پر از بد و بیراه گوییهای یک انسان سر خورده بود، که دنکیشوت وار قصد جنگ با دنیا داشت. به عنوان جک قابل مصرف بود مخصوصا آنجا که داریوش را وادار می کند کلی به خودش فحش دهد (کتاب اول، بخش دوم، اشکانیان ص 25).

خیلی زود به دنبال سابقه اش گشتم که خود از من بهتر می دانید که رفیق ناصر چه کاره بوده و چه می کرده است. در بخش تاریخ، پراکنده گوییها و اراجیف بافیهایش برای پانترکهای نژادپرستِ تجزیه طلب خوش آیند بود.

اما این حرفها برای من جالب نبود چون آنها بیش از برفکی در برابر خورشید نبودند. برای من زیباترین بخش پشتک واروی رفیق ناصر در اثبات ذوالقرنین بودن اسکندر مقدونی بود. همانگونه که در وبلاگش گفته بود و خواسته بود به آنجا رفتم و برایش پیام گذاشتم. پیامم پاک شد.  باز پیام گذاشتم که در زیر آن را می بینید

1077099902438243995_rs


ما رفیق ناصر که فکر نمی کرد من از متن نوشته ها عکس تهیه کرده باشم، ابتدا پیامهای مرا پاک کرد و پایمی گذاشت که انگار من او را عقده ای، وطن فروش و … خطاب کرده ام. خود متن بالا (پرسش من) و نوشته زیرین را که رفیق ناصر نوشته بخوانید و مقایسه و قضاوت کنید

1-2

این تلاش بسیار ادامه یافت. حتی از حامد صاحب تارنمای قدس هم خواستم از رفیق ناصر بخواهد با من بحث کند ولی اثری نبخشید. خسته بودم، به حجت الاسلام رسول جعفریان زنگ زدم و موضوع را با او در میان گذاشتم. اول از اینکه وقتش را گرفته ام عصبانی شد. وقتی فهمید در مورد رفیق ناصر می خواهم حرف بزنم گفت: من با این آقا (رفیق ناصر) حرف زدم، ببین آقا جان اينشتين یه عمر کار کرد یه صفحه مطلب نوشت، این آقا هیچ کار نکرده همه چیز رو برده زیر سوال، ارزش حرف زدن هم نداره! (قطع مکالمه)

از آنجاییکه مقلدان رفیق ناصر (پانترکها و پان عربهای تجزیه طلب) زور می زنند که نظر رفیق ناصر را درست جلوه دهند و اینکه ذوالقرنین دانستن اسکندر اساس چندین جفتک پراکنی رفیق ناصر شده، در اینجا می خواهم به شما ثابت کنم محال است امروز مسلمانی را پیدا کنید که بگوید اسکندر مقدونی ذوالقرنین قرآن است. توجه کنید گفتم مسلمان نه آنها که ادعای مسلمانی دارند. در اینجا به یاری قرآن خواهیم دید چرا

پاسخی بگذارید

